Sunday , 28 May 2017
Home » advertorial » Tempahan Kek Di Hana Umaira Bakeri

Tempahan Kek Di Hana Umaira Bakeri

Teringin nak menempah homemade kek yang sedap tapi tak tahu dimana?

Puteri nak kongsikan dengan korang tentang Hana Umaira Bakeri yang mengambil pelbagai jenis tempahan kek, kuih, biskut, pavlova, cheese tart, bahulu, pulut kuning dan sebagainyaΒ untuk pelbagai majlis termasuk majlis hari jadi, majlis pertunangan ataupun sekadar untuk jamuan petang.

Snow Cheese

Pemilik Hana Umaira Bakeri ni beroperasi dari rumahnya di Segamat, jadi buat korang yang tinggal disekitar kawasan itu bolehlah buat tempahan melalui fanpage Hana Umaira Bakeri.

Puding Karamel

Tapi menurut pemilik Hana Umaira Bakeri yang mesra dipanggil Kakcu, untuk mereka yang tinggal di luar kawasan Segamat atau di negeri-negeri lain di Semenanjung Malaysia, bolelah menempah Kek Sarang Semut, Kek Marble, Bahulu atau apa sahaja kek yang boleh diposkan.

Red Velvet

Kalau kek yang dah cantik berhias dengan krim tu, memang tak dapat lah nak pos, sebab bila sampai ke rumah nanti dah tak rupa kek dah kan.

Mini Pavlova

Jika berminat untuk buat tempahan, sila kunjungi fanpage Hana Umaira Bakeri.

 

(Visited 1,066 times, 1 visits today)
ARTIKEL POPULAR HARI INI
loading...

46 comments

  1. Salam buat puteri kasih… kalau bab kek memang itu bidang kerjaya saya. Lihat kepada kek ni memang sedap punya. Cantik kek tu… memang sesuai untuk sesiapa yang mahu tempah. Memang jenis krim tak boleh nak pos… Semoga Hana Umaira bakeri terus maju jaya…

  2. salam…

    la ni memang bnyk dah org niaga buat kek n yg lain2 cmni kan..
    kat klang pon bnyk dah…kena pndai pilih la..mne yg mura n sedap=mejamin kepuasan ati..heee ^_^

  3. Kek red velvetnya nampak maqcam sedapppppp.. πŸ™‚

  4. Alamak alahai sedapnya kek tuh..

  5. menarik nya semua…pavlova sedappp…bole order nanti
    tq sharing puteri…ahaks

  6. lanjer saya boleh tak ptri ?

    pstt…dah ada pm kt FB πŸ™‚

  7. INTI inti untuk hari senin hoyeh! πŸ˜‰

  8. bisnes yang baik…. pelbagai kek yang disediakan.

  9. Waahhh… kek cheese yang tak tahan tu…. πŸ˜€

  10. Adoi..semuanya Nampak sedap ni. InshaAllah boleh try nanti

  11. mini palova nampak sedaplah..

  12. Wah snow cheese tu bestnya…

  13. Isi dua tabung untuk puteri..

  14. Sedapnya ampak dalam gambar-gambar ini. Boleh empah nanti bila nak sambuat hari lahir.

  15. fuyohh kak sedapnyaaa hahaa
    terliur sudahh

  16. sedapnya…teringin tengok…hehe

  17. nampak menyelerakan..baguslah bila ramai orang berniaga

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *