Monday , 22 January 2018
Home » Sharing » Komisen Pertama Ashadee 2014, Jom Berhenti Merokok

Komisen Pertama Ashadee 2014, Jom Berhenti Merokok

Kalau malam tadi puteri ada berkongsi tentang penyeri blog, pagi ini puteri yang berseri-seri bila mendapat email dari Ashadee.com.

Hari kedua di tahun baru, blog notainfo.com telah menjana pendapatan dari komisen yang pertama untuk tahun 2014 dari produk Jom Berhenti Merokok!

komisen dari ashadee.com

Biarpun jumlah komisen yang diterima untuk produk ni tidaklah tinggi nilainya. Tetapi apa yang buat puteri puas hati, puteri secara tak langsung telah membantu seorang insan diluar sana yang mempunyai azam tahun baru untuk berhenti merokok.

Dan dengan bijaknya, insan itu telah berusaha untuk mengambil langkah yang pertama dengan mencari panduan untuk berhenti merokok.

Kalau tak tahu langkah-langkah untuk berhenti merokok dengan mudah, memang akan menjadi sukar untuk membuang ketagihan kepada rokok.

Kepada rakan-rakan blog notainfo.com, jika ada antara korang yang sama seperti insan itu, turut memasang azam untuk mencari cara-cara untuk berhenti merokok, puteri cadangkan agar korang dapatkan Panduan Berhenti Merokok ni.

Kaum wanita yang bergelar isteri, bakal isteri atau ibu, boleh juga mendapatkan Panduan Jom Berhenti Merokok ini untuk membantu suami, bakal suami mahupun anak-anak yang disayangi untuk berhenti merokok dan memulakan gaya hidup yang lebih sihat.Kalau ada kaum wanita yang merokok pun, elok dapatkan Ebook Panduan Berhenti Merokok ni. Tak cun la kalau wanita merokok. Muka cepat berkedut. Gigi pun cepat kuning.

Azam akan terus menjadi azam kalau tidak ada usaha

 

(Visited 74 times, 1 visits today)
ARTIKEL POPULAR HARI INI
loading...

35 comments

  1. wah.. tahniah puteri.. semoga terus murah rezeki di tahun 2014 ini.. 😀

  2. Alhmdlh..rezki ..moga mkin dmurhkan rezki tahun baru ni..^_^

  3. Wah tahniah puteri..ini yang bersemangat nak serius dengan ashadee ni…

  4. Norhasniza Khalid

    rezeki puteri nampaknya, alhamdulillah… 🙂

  5. Tahniah Kak Puteri 😉

  6. haih, bila ckp pasal berhenti merokok ni teringat kat en. barney.. liat sungguh nak berhenti.. grrr..

    p/s : tahniah sis.. 🙂

  7. Ini mesti puteri rajin promosi ni..l

  8. tahniah 😀 hehehe. btw df dah klik klik hee 😀

  9. nak juga…heheee

  10. alhamdulilah kak,rezeki tu ..tahniah

  11. alhamdulillah puteri heee..nak cikit boleh..

  12. tahniah kerana mendapat habuan pertama tahun 2014

  13. Berhenti merokok oraittt…Jangan berhenti dapat komisyen udah la kan? 😀

  14. Tahniah buat Puteri .. semoaga makin berjaya di masa akan datang ..