Handphone Giveaway By Syuhada1981.com

Siang tadi buat entri tentang komisen panduan berhenti merokok, sekarang ni pula nak buat entri Handphone Giveaway By Syuhada1981.com

banner giveaway

Tahun lepas puteri kurang aktif dalam menyertai mana-mana segmen atau giveway. Untuk tahun 2014 ni nak cuba aktifkan diri memeriahkan segmen atau giveaway yang dianjurkan oleh rakan-rakan blogger sebagai tanda sokongan

Ok berbalik kepada tajuk Handphone Giveaway By Syuhada1981.com, syarat GA telah puteri penuhi. Jadi dah selesai tugas puteri. Kalau korang nak turut sama memeriahkan segmen ini, sila klik banner di atas.

hadiah comel dan lumayan tau..rugi kalau korang tak join

 

(Visited 65 times, 1 visits today)
ARTIKEL POPULAR HARI INI
loading...

39 thoughts on “Handphone Giveaway By Syuhada1981.com

  1. Assalammualaikum…puterikasih,

    moga sukses bersegmen dan berjaya dalam segmen k..

    mselim3

    pls: support kekawan… mselim3 x larat nak join insaallah kalau sempat mselim3 join..

  2. Good Luck Puteri. Menyertai segmen atau giveaway yang dianjurkan oleh rakan-rakan blogger tidk sekadar tanda sokongan tapi lebih dari itu utk mengeratkan ukhwah sesama blogger

  3. Kawee pun nak join lah..Mana tahu menang. Si kenit kat rumah tu asyik ambik hp bapak dia jer. Susah ooo..

  4. Pingback: Senarai Peserta Handphone Giveaway by Syuhada1981.com - My Blog

Comments are closed.