Wednesday , 24 May 2017
Home » Bicara Hatiku » Bila Minat Dijadikan Pendapatan Sampingan

Bila Minat Dijadikan Pendapatan Sampingan

Sejak kebelakangan ini puteri agak sibuk, buat-buat sibuk pun yer juga. Selain sibuk dengan tugasan harian dan blog, puteri sibuk membuat sesuatu.

Mula-mula puteri tertarik nak belajar je membuatnya, sebab puteri ni minat dengan barangan craft, tetapi tak sangka pula ada yang berminat dengan hasil kerja puteri dan mula menempah.

Memandangkan dah ada yang menempah, puteri pun dah bersemangat nak membuatnya dan dah bersedia untuk menerima lebih banyak tempahan lagi.

Apa salahnya menjadikan minat sebagai pendapatan sampingan, yer tak?

Oh yer dari tadi puteri duk cerita pasal buat membuat ni, korang mesti tertanya-tanya puteri buat apa sebenarnya ni.

Ha tengok la gambar kat bawah ni. Cantik tak?

keychain sulam benang

 

keychain sulam benang 3

Inilah dia Keychain Sulam Benang. Handmade dari Puteri Kasih. Ada yang berminat nak menempah ke? Kalau berminat, bolehlah hubungi puteri kat SINI ataupun leh baca entri KEYCHAIN SULAM BENANG untuk maklumat lanjut. Sementara ni puteri tawarkan pada harga promosi, jadi silalah cepat yer kalau berminat.

p/s perlu dipelbagaikan ^_^

(Visited 163 times, 1 visits today)
ARTIKEL POPULAR HARI INI
loading...

50 comments

  1. cantik !! CF pon minat jugak buat benda-benda macam ni tapi tak tahu nak belajar dengan sape. Huhu. Teruskan usaha ye Puteri.

  2. zaman skolah dulu slalu jugak wat menda ni, tapi x la secantik puteri wat nih 🙂

  3. Tahniah dan respect utk puteri sebab ada masa utk buat semua2 tu yer. Keep it up and good luck! 🙂

  4. cantik….dulu masa sekolah pernah ada seorang kwn amek tempahan buat keychain ni…

  5. wah cantiknyaaaa PK buat . bella pun suka craft2 ni . bella pernah buat jugak tapi guna benang yang berbulu sikit tu . hehe . tapi yg PK buat ni lagi cantik ! 😀

  6. masa sekolah dulu pernah buat jugak this thing.. tapi tak berapa nak kreatif, boleh buat simple nama macam tu je…. hehehe…. keep up your work dear…

  7. Sis.. nak2.. hehehehe.. isi je borang tempahan ye? promosi sampai bila ni? hehe

  8. Betul tu …klu minat leh jd duit mmg terbaek laaa…apa pon lan dtg klik iklan ye…kikikikikik

  9. wah cantiknya tentu ramai yg akan tempah nanti…

    psst: teringat pula zaman muda remaja dulu buat keychain nie… 😀

  10. hasil kerja yang bagus.. tahniah 🙂

  11. Cantikkkkkknya! Saya reti langsung buat ni ^_^ hee

  12. wahh..semakin bnyak permintaan…untung lah…hehe..pape pun semoga semakin mantap bisnes ni… :)..

    *sy punya dah sampai dah..korang bila lg.. :p

  13. berapa ringgit lah agaknya ye..

  14. slmt mlm puteri 🙂

    memang menarik…tentu makan masa dan ketekunan utk buat satu keychain tu kn… 🙂

  15. Hatimi Tahirruddin

    wah tak sangka mmg berbakat puteri ni dalam kraftangan….hehe mmg kemas dan cantik dah tu keychain2 dalam gambar di atas…

  16. hee..ni zaman dulu2 mase kt sekolah..selalu buat..utk dri sdri..utk kengkawan pon ade..bila da buat ssh nk benti mase tu..sronk wt..hehe
    tapi da btahun lame dulu….^,^

  17. wow… cantik cantik

    was here.. blogwalking 🙂 .

  18. Cantiknya… boleh buat pendapatan sampingan. Buatkan utk Rizal Satu. 🙂

  19. wah rajinnya PK, dah boleh buat bisnes ni…

  20. nantilah kalau ada rezeki nanti nak buat bezday anak…

  21. dulu saya tahu buat ni!!! sekarang dah lupa -.-‘ lama sangat dah tinggal. zaman sekolah popular ni..! 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *