Monday , 23 October 2017
Home » Hiburan » Fizz Fairuz Bertunang?

Fizz Fairuz Bertunang?

fizz fairuz tunang

Fizz Fairuz, pelakon lelaki tv paling popular Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011 dikhabarkan telah bertunang hari ini dengan Azlyn Massiela Mohd Nazarย yang juga dikenali sebagai Lynn.

Menurut sumber, Majlis pertunangan Fizz Fairuz telah berlangsung di rumah keluarga Reen di Kuantan Pahang.

fizz

Masa baca berita ni, puteri tertanya-tanya juga sebab sebelum ini, Fizz Fairuz selalunya digosipkan dengan orang lain yang juga merupakan seorang pelakon wanita yang popular. Tapi hari ini keluar pula berita pertunangannya dengan orang lain.

Sebagai manusia kita boleh pilih untuk bercinta dengan sesiapa sahaja, tetapi jodoh kita telah pun ditentukan olehNYA

Anyway tahniah puteri ucapkan kepada Fizz Fairuz dan tunangnya. Moga berkekalan ke jinjang pelamin.

p/s serba tak kena je hari ini..hurmm ^_^

(Visited 68 times, 1 visits today)
ARTIKEL POPULAR HARI INI
loading...

34 comments

  1. jodoh tuh kan rahsia ALLAH swt , setiap yang diaturkan tuh mesti ade hikmah , mesti ade sebab kan ? hanya mereka yang terlibat je yang lebih faham ๐Ÿ˜€

  2. Terkejut jugak dengar dia bertunang tadi. Ingatkan bertunang dengan “si dia” ๐Ÿ˜€ Rupa-rupanya dengan orang lain. hee

    Semoga dia bahagia ๐Ÿ˜€ Tahniah.

  3. tahniah Fizz… jangan bertunang lama2 sangat ye. hehe.

  4. tahniah untuk fizz fairuz.. ๐Ÿ™‚

  5. tahniah pada fairuz dan pasangan. fyna tak sangka lak yang fizz fairuz tak bertunang dengan almy nadia. ==’

  6. besela 2..
    da nme pn pelakon,mstyla pndai berlakon dpn peminat dan juga wrtwn..
    ahaha

  7. fizz fairuz dah tunang? tahniah.. ๐Ÿ™‚

  8. yer ke nih? aik? sentap gak sbb selama ni fizz digosipkn punya hubungan dgn sorang artis pompuan yg berbakat…kan?

    apapun jodoh ketentuan Ilahi… ๐Ÿ˜€

  9. dah sampai seru kan…tahniah fizz…che…cam kwn rapat lak ckp camtu hihihi~thanks for the info puteri~

  10. semoga pihak yg satu lagi tu tabah meneruskan hidup..

  11. Hatimi Tahirruddin

    haha camne boleh pg pinang org lain pulak ni…?

    apa2 pun tahniah kepada fizz…semoga dipermudahkan jodoh beliau…

  12. bercinta dengan orang lain tunang dengan orang lain. takpelah jodoh Allah yang tetapkan. moga mereka berkekalan till jannah ๐Ÿ™‚

  13. hi azie..yup memang betul tu..sebab tu seeloknya bercinta dan berdating selepas kahwin kan ๐Ÿ™‚

  14. btunang baru..??ingtkan nikah..heee
    thniah le jgk… ^_^

  15. tahniah fizz fairuz..moga sabar menempuh alam pertunangan.. ๐Ÿ™‚

  16. tulah..dum dam tak menjadi..tiba-tiba tup tap dah pula..hehe yang penting dah jodoh kan lisa ๐Ÿ™‚

  17. rasanya memang dia dan bekas awek dia 2 selalu gaduh kalau tengok dalam berita iburan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *