Sunday , 20 August 2017
Home » Hiburan » Tak Terukir Di Bintang

Tak Terukir Di Bintang

Malam tadi puteri layan lagu kat youtube sambil balas semua komen kat blog yang agak lama tertangguh. Bersilih ganti dari satu lagu ke lagu yang lain.

Tiba-tiba ternampak parodi lagu Yuna, Terukir Di Bintang yang dinyanyikan oleh Mr Bie dan diberi nama Tak Terukir Di Bintang.

Agak menarik juga liriknya. Cuba korang dengar …

So, what do you think?

p/s tinggal sehari je lagi ^_^

(Visited 53 times, 1 visits today)
ARTIKEL POPULAR HARI INI
loading...

29 comments

  1. terbaik la… ^___^

  2. kali pertama dengar rasa pelik liriknya….tapi bila ulang dengar beberapa kali rasa amat bermakna pulak..

    terutama jiwa milik tuhan dan baca quran tu… 🙂

  3. taw , CP pernah dgr kowt , memang bes 😀

  4. Huhu, dah agak femes dah parodi ni 😀

  5. ouhhh..touching nyer lgu…wuuu
    kau la imam ku..hehe..ewah..bgus2..^,^

  6. suara sedap di dengar.. good luck untuknya =D

  7. lirik ni pun menarik kan 🙂 hehe

  8. bila dihayati..memang kena liriknya kan 🙂

  9. tulah lirik ni memang akan buat ramai yang terasa 🙂

  10. layaannnnnnnnnnnnnn

  11. haha best ! kreatif si pengubah nya tu . kalau bawak masuk ajl pun boleh menang ni 😀

  12. yg skarang ni layan die punya Listen Listen Listen hahaha

  13. internet lembab la skrg.. huhu..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *