Friday , 23 June 2017
Home » Giveaway » Senarai Penuh Hadiah Dari Penaja 1st Giveaway By notainfo.com

Senarai Penuh Hadiah Dari Penaja 1st Giveaway By notainfo.com

Seperti yang telah puteri janjikan dalam entri 1st Giveaway By notainfo.com, di entri ini puteri akan senaraikan semua hadiah-hadiah yang telah disediakan oleh puteri dan kesemua penaja 1st Giveaway By notainfo.com.

1 x Hadiah misteri untuk entri paling kreatif (disumbangkan oleh notainfo.com) -pemenang akan dipilih oleh puteri.

Berikut pula adalah senarai hadiah-hadiah yang lain. (pemenang akan dipilih menggunakan random.org)

1) 1 x Banner Iklan (728 x 90) di notainfo.com (disumbangkan oleh notainfo.com)

2) 3 x Gelang Kristal pelbagai warna (disumbangkan oleh All About Craft)

2) 1 x Banner iklan (250 x 70) di pingje.org  (disumbangkan oleh Josrevalution @ JR)

3) 5 x RM20 Topup (disumbangkan oleh Dikbi)

4) 3 x T/shirt – ikut saiz pemenang (disumbangkan oleh Azie Namico)

5) 1 x RM20 Topup (disumbangkan oleh Nurul Syarafina)

6) 5 x Header dan Review (disumbangkan oleh Azziamiza)

7) 1 x Jam Tangan Mutiara (handmade) (disumbangkan oleh Zuhanif)

8) 7 x Keping Kupon Diskaun (10% – 70%)  Belian di Seindah Kristal (disumbangkan oleh Zuhanif)

9) 1 x Sebotol GLA Shaklee (disumbangkan oleh Kiosk Vitamin)

10) 1 x Set Mini One Drop Perfume (disumbangkan oleh Cik Yaya)

11) 5 x RM10 Topup (disumbangkan oleh Kimmie)

12) 2 x Bingkai Gambar ( disumbangkan oleh Serembanmaya.com)

13)  Kaspersky Internet Security 2013 1 User bernilai RM 30 (disumbangkan oleh Kaspersky Malaysia)

Jumlah Hadiah Keseluruhan (untuk pemenang berdasarkan pilihan random.org) = 37

Menarik tak? Jadi apa tunggu lagi. Jom la join reramai. Klik 1st Giveaway By notainfo.com untuk join.

p/s moga terus berjalan dengan lancar ^_^

(Visited 60 times, 1 visits today)
ARTIKEL POPULAR HARI INI
loading...

38 comments

  1. memang berbaloi join GA puteri…. 🙂

    ayie baca pun rasa mcm dah confirm dpt hadiah sbb hadiah yg disediakan banyak…hehe 😀

  2. pehh..memang menarik tertarik..hehe..ramainya pemenang…harap2 menang kali ni dah banyak yg di folow satu pun x kena…nasib badan kot.. 🙁

  3. wah meriahnya hadiah…..menarik tu…

  4. otw ni.. tunggu eh.. hehe

  5. sebab sponsor-sponsor ni memang murah hati..hehehe

  6. Wah!Tak sangka ramainya sponsor yg murah hati.

  7. wah ! giler ah ~ CP baru perasan mesej puteri kt CBOX 😛

  8. nak jadi penaja… boleh lagi ke?

  9. Tak sabar nak tengok keputusan.. 🙂

  10. Lma x jenguk blog puteri … apa khbr? 🙂

  11. Salam, sekiranya sesiapa notainfo.com atau sesiapa saja berminat untuk mendapatkan sponsor dari Kaspersky Malaysia sila PM

    Blog: http://kasperskymalaysia.blogspot.com
    FB Page; https://www.facebook.com/pages/Kaspersky-Malaysia/112671558796839
    Email: hckech@gmail.com

  12. wow…byk giler hadiah….camni ramai la yg berpeluang dapat hadiah….apa tunggu lagi.. jom la ajak adik, abg, kakak & kawan2 utk join…

  13. salam sis..berminat nak oin,hihi bru berjinak2 nak masuk giveaway ni,6t sy buat jap lg,huhu

  14. meriahnya penaja dia..ne yg berkobar2 nak JOIN!

  15. Harap2 dapat menang contest ini..hehe 🙂

  16. dasyat tu.. kapersky pun taja hadiah… rugi betul tak sempat join.. heee

  17. rugi kalau tak join nie…nak join lah…hihi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *