Monday , 26 June 2017
Home » Wordless Wednesday » WW : Dalam Pasu Pun Jadilah

WW : Dalam Pasu Pun Jadilah

 

 

p/s jahanam pokok bunga mama…huhu

 

(Visited 41 times, 1 visits today)
ARTIKEL POPULAR HARI INI
loading...

36 comments

  1. kalau kucing sy, mereka ni suka tido dalam pasu aloevera. berkhasiat kot. haha

  2. lepak dgn anak nyer kat pasu bunga eh? haha 🙂

  3. wahhh…terbaik la…dah macam manusia,mana2 pun boleh tidur…

  4. ini tempat rehat terbaik..redup je dia kata..hahaha~

    silap2 terus bt umah kat situ.haha

  5. alahaaaiiii comelnyaa anaknya 🙂

  6. ehh, ada 2 ekor kt situ 🙂

  7. kat pasu tu sejukkk maaa

  8. lepak dalam pasu baru best…sejuk!!! 😛 hehe

  9. kata kucing itu – “pasu pun pasulah. Janji sedap kat sini”.

  10. ok la tu, kucing tu dapat direct sedut oksigen segar dari pokok, ahaks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *