Home » Special Entry » Istimewa Aidiladha

Istimewa Aidiladha

Kepada semua pembaca, rakan-rakan blogger, followers dan sesiapa sahaja yang singgah di blog puterikasih dot com, puteri nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha.

Selamat beraya dan bercuti bersama keluarga tersayang dan pastikan keselamatan sentiasa diutamakan walaupun dimana sahaja korang berada.

 

p/s juadah apa yang istimewa kat rumah hari ni?

 

 

(Visited 78 times, 1 visits today)

26 comments

  1. Selamat Hari Raya Aidiladha… Menu esok, nasi impit, rendang ayam & kerang dan kuih muih… πŸ™‚

  2. Selamat Hari Raya Aidil Adha..menu untuk besok just Ketupat palas dan rendang ja…takdan nak masak banyak2…

  3. terima kasih puteri… πŸ™‚

    menu utama kat rumah ayie ketupat palas cicah rendang ayam… πŸ™‚

    meh laa sini … hehe

  4. juadah istimewa? honey stars je kot. haha!

  5. Salam Aidiladha Puteri πŸ™‚
    Najwa singgah lepak di sini di hari raya ini πŸ˜€

  6. salam aidiladha πŸ™‚ nasi impit , kuah kacang πŸ˜€

  7. selamat hari raya aidiladha azie πŸ™‚

  8. semua ada..mcm hari raya aidilfitri ari tu..huuuu
    selamat hari raya jugak ye cik puteri..^_^

  9. kali ni sedia laksa saja πŸ™‚

  10. yap. selamat hari raya!! jangan makan lemang banyak sangat yekk..

  11. selamat menyambut hari raya aidiladha…

  12. harap2 belum terlambat, selamat aidiladha kepada tuan rumah dari mat jo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *