Sunday , 20 August 2017
Home » berita » Apek Nikah Leuniey Disember Ini

Apek Nikah Leuniey Disember Ini

Khairul Fahmi Che Mat, penjaga gol nombor satu negara yang juga terkenal dengan gelaran Apek akan bernikah dengan Leuniey atau nama sebenarnyaย Nur Eilunie Natasha Nazri, Disember ini.

Berita mengenai perkahwinan Apek dan Leuniey ini telah disahkan oleh bapa Apek,ย Che Mat Hussain. (sumber)

Akhirnya Apek dah nak berkahwin. Harap lepas ni tak adalah lagi gosip-gosip tentang kisah percintaannya. Lagi best kalau ada cerita mengenai kehebatannya sebagai penjaga gol kan.

p/s apek penjaga gol..bukan saiful apek…hehe

(Visited 31 times, 1 visits today)
ARTIKEL POPULAR HARI INI
loading...

12 comments

  1. alhamdulillah.. bagus la kalau gitu kan sis.. drpd asyik dgr gossip itu ini pasal apek ni je.. huhu

  2. tahniah.. suka tengok dia terbang-terbang kat gawang gol ๐Ÿ™‚

  3. memang hot kisah mereka berdua nih…

    dua-dua mcm muka jepun atau korea atau cina.. hahaha ๐Ÿ˜›

  4. begitulah hendaknya ๐Ÿ™‚

  5. dah sampai seru ๐Ÿ™‚

  6. igt apek yang pelawak tu, apa apa pun, tahniah ye

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *