Friday , 15 December 2017
Home » Santai » Sanggup Ke?

Sanggup Ke?

p/s sanggup ke berbaris panjang?

(Visited 23 times, 1 visits today)
ARTIKEL POPULAR HARI INI
loading...

28 comments

  1. Tak sanggup ^.^ hehe.

  2. Sanggguuuuuppppppppppppppppppppppp

  3. harus la tak.. sy dah la tak suka tmpat sesak dgn org ni.. huhu.. ada jugak yg pitam nnti..

  4. alahai ciannyer..habis tak dapat ke?

  5. x payah buang masa.. x berminat nk beratur lama panjang2, erkk…

    • ha ah memang membuang masa je beratur panjang-panjang camtu semata-mata untuk satu scoop ice cream

  6. erm tak minat aiskrim jd memang tak payah beratur la kan..heheh πŸ˜›

  7. Nasib baik bukan peminat aiskrim. πŸ™‚

  8. mmg xla…xberatur pun smlm..huhu..xkuasa nk bersesak2 cenggitu….

  9. kawan opis akak ada pergi.. huhu..

  10. muahahaha tak sanggup akak jenuh nak kendong twin lg.. dengan dua budak besar tu lagi PITAM!

  11. Takde Maknanya Nak Berbaris Semata2 Nak Amik Aiskrim Nie Je..

    huhuhuhu…

    Baik Lagi Tgk Cite Hindustan Kt Umah..

    Hahahaha..

  12. mcm malas pula..satu scoop lak tu..

  13. Tak sangguplah kalau panjang sangat.

  14. setakat 1 scoop tu, mmg x sanggup la. kalo bg 5, okay gak.