Home » Isu Semasa » Jom Kibarkan Jalur Gemilang

Jom Kibarkan Jalur Gemilang

Malam tadi telah berlangsungnyaย majlis pelancaran kibar Jalur Gemilang sempena sambutan ulang tahun Hari Kemerdekaan Ke-55 tahun 2012.

Tadi sempat juga tengok fireworks, meriah sangat tapi tengok dari jauh je. Sebab time tu, kebetulan puteri kat laman, tengah bagi ‘anak-anak’ makan. Tiba-tiba dengar bunyi fireworks, terus gi tengok kat pagar rumah dengan adik sepupu. Cantik sangat.

Ada tak antara korang yang dah mula mengibarkan jalur gemilang kat rumah atau kat kereta? Yang ada kedai leh juga kibarkan kat kedai..hehe

Kepada yang belum mengibarkanya tu (termasuk puteri) jom kita mula kibarkan jalur gemilang.

 

p/s blur je sejak siang tadi..huhu

(Visited 46 times, 1 visits today)

33 comments

  1. btepuk tangan laa anak2 tu tgk fireworks kn ๐Ÿ™‚

  2. jom2 kibar jalur gemilang.. ๐Ÿ™‚

  3. semalam kat tempat saya.. da mula da program pelancaran kibarkan jalur gemilang dan bulan kemerdekaan… hehehehe… bunga api tak berhenti2 …:)

  4. Fireworks! hehe.. suka tgk fireworks.. klau ade ape2 perayaan sanggup tdo lewat semata2 nk tgk fireworks. tmbh pulak klau kt tempat sy ni sis, lepas sejam baru org bhenti main.. lg la seronok.. hehe

  5. Selamat Hari Kemerdekaan Ke-55

  6. lepas raya sambut merdeka pula ๐Ÿ˜€

  7. kibar jugak bendera.

  8. kat rumah belum kibar, kat kedai pun belum kibar..hehe

    best eh tengok firework ๐Ÿ˜›

  9. salam perkenalan..kibarkan jalur gemilang tanda sayang kita pada negara..jom tengok baju manik2 kat blog saya…

  10. Kibarkannya di mana sahaja…
    termasuk di dalam blog anda…

  11. masih sempat lagi…banyak masa lagi ni..hehe

  12. aiseh tak kibar bendera pun lagi..thanks for remind ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *