Home » Hiburan » Ella, Ratu Rock Kahwin

Ella, Ratu Rock Kahwin

Ratu Rock Malaysia, Ella yang kini berusia 46 tahun dikatakan akan menamatkan zaman bujangnya dan berkahwin dengan seorang juruterbang bernama Azhar Ghazali pada malam ini, 7 Julai 2012.

Pasti peminat-peminat Ella tak sabar nak menunggu detik berbahagia penyanyi pujaan mereka kan. Dan ramai juga yang tertanya-tanya bagaimana rupa jejaka pilihan hati Ella.

Adakah jejaka dalam gambar di bawah ini bakal suami Ella?

Semua persoalan akan terjawab pada majlis perkahwinan Ella nanti.

 

Sumber gambar 

 

Incoming search terms:

(Visited 47 times, 2 visits today)

24 comments

  1. kita tunggu dan lihat sahaja yer 😀

  2. alhamdulillah, semoga mereka berbahagia till’ Jannah.

    btw, umah Ella ni area umah kte jee. ngeh2 :)

  3. congratz utk pasangan ni :)

  4. tau ella nak kawen je tp bila dan dgn siapa xambik tau pulak.. hehe

  5. tahniah buat ella..jojie bila lgik?..hehe

  6. harapnya berkekalan la kan :)

  7. masih misteri lagi eh?…siapa bakal suami ella…?

  8. dulu masa muda remaja…ella pernah bertunang…masa tu ayie masih darjah 6 kalau x lupa….

    tunang dia masa tu ensem…ada darah campuran cina….^__^

  9. Selamat Pengantin Baru…
    Yea… Yeahhhh!!!

  10. sememangnya semuanya lancar..cuma dengar ada blackout semasa majlis

  11. congratz utk pasangan 😀

  12. akhirnya dah kawen pon Ella nie..minat lagu2 dia nie..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*