Home » Santai » Gambar Pokok Betik Berwajah Manusia

Gambar Pokok Betik Berwajah Manusia

Gambar Batang Pokok Betik Berwajah Manusia | Sebatang pokok betik yang menyerupai wajah manusia yang tengah marah ditemui di ladang betik di Kampung Parit Hassan, Pontian Johor.

Masa Puteri ternampak gambar pokok betik yang dibawah ini pun rasa terkejut. Sebab sangat jelas kelihatan ianya menyerupai wajah manusia.

Rupanya memang pelik kan tapi sangat menarik kan.

(Visited 28 times, 1 visits today)

Check Also

budak menangis

Video Menyentuh Hati Luahan Seorang Adik Yang Kudung Tangan

Video Menyentuh Hati Luahan Seorang Adik Yang Kudung Tangan | Sebak bila puteri tonton video …

14 comments

  1. muke pokok ni mcm meneran saket perot je!

  2. peliknya..tapi benar..Subhanallah

  3. mcm muka org tu la.. hehe

  4. macam muka tuan kebun jer…

    tengah meneran nak buang air besar… 😛

  5. mmg unik..kdg2 menyeramkan gak..

  6. hoho tengah menahan sakit perut ke tu :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *