Friday , 21 July 2017
Home » Segmen » Bro Framestone Bertanya & Aku Ingin Ubah Masa Silamku

Bro Framestone Bertanya & Aku Ingin Ubah Masa Silamku

 

Baru je update blog tadi. Lepas tu Bro Framestone buat segmen pula. Oleh kerana aku tengah rajin ni, aku join segmen sifu ku ini. If you all nak join, sila klik BRO FRAMESTONE

Apa yang aku ingin ubah?

Banyak sebenarnya yang ingin aku ubah, tapi kalau betul-betul diberi pilihan, aku nak ubah sikapku yang suka sangat mengikut kata-kata insan lain semata-mata ingin menjaga hati mereka sehinggakan aku pernah membuat seseorang terluka. Terluka kerana aku terlalu cepat mengalah dan tidak berani menegakkan kebenaran semata-mata mengikut kata-kata pihak lain. Di saat itu apa yang ada difikiran ku adalah, aku tidak mahu menjadi anak derhaka. Tapi kini bila difikirkan balik, sepatutnya aku cuba untuk mendapatkan hak aku sebagai insan biasa.

 

 

(Visited 25 times, 1 visits today)
ARTIKEL POPULAR HARI INI
loading...

14 comments

  1. mmg susah nak tetap pendirian..org sekeliling sntiasa mempengaruhi kita samada baik atau pun tidak tanpa kita sedar…yg pnting nak bt sesuatu fikir baik buruknya

    • betul tu…tapi kadang-kadang kita perlu fikirkan apa yang terbaik untuk diri sendiri..jangan terlalu nak puaskan hati orang tapi hati sendiri terluka

  2. Nak kena sumpah jadi kete merc x…??

    xbest sumpah jadi batu nie

  3. betul2..org pon selalu pk sal perasaan n hati org lain…

  4. btol2..kdg2 tak sdr dlm nak jg hati org, hti kita tak terjaga…

    huhu

  5. Hak sebagai INsan Biasa…BEtul tu, tapi pertahankan hak yang betul menjadikan ianya lebih betul 🙂

  6. terus kuatkan semangat!! ubah skit2..=)

  7. kata orang bijak pandai…berani kerana benar kan?…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *